
AtZ Administration tilbyder traditionel ejendomsadministration af alle typer ejendomme i Danmark.
Vi lægger vægt på ordentlighed og nærhed:
Professionel og ordentlig administration af ejendomme. Grundighed i løsning af opgaver, overholdelse af gældende lovgivning, standarter og overholdelse af etiske normer er et must i vores daglige arbejde.
Vores ydelser bliver skræddersyet efter vores kunders behov, og kan som udgangspunkt omfatte følgende:
- Udarbejdelse af årsrapporter og klargøring af regnskabsmateriale til revision
- Bogføring iht. gældende regnskabs- og bogføringslovgivning, herunder også den løbende indarbejdning af ejendommenes bogføring i årsrapporterne.
- Budgettering herunder udarbejdelse af drifts-, balance- og likviditetsbudget
- Udsendelse af rapportering til bestyrelse og ejerne samt andre interessenter
- Sørge for betalinger
- Kontrol og udarbejdelse af løbende lejereguleringer
- Indkalde og deltage i generalforsamlinger
- Udføre almindelig kontingentopkrævning i henhold til godkendt budget
- Foretage regulering af kontingentopkrævning
- Opkræve antennebidrag samt regulere dette en gang årligt
- Udarbejde data til målerfirma til brug for udarbejdelse af varmeregnska
- Udarbejde data til målerfirma til brug for udarbejdelse af vandregnskab
- Iværksætte rykkerprocedure efter aftale med bestyrelsen
- Registrere ejerskifter
- Behandling af forsikringssager
- Bestille nødvendige reparationsarbejder efter aftale med bestyrelsen
- Administrere viceværten, herunder foretage lønafregninger
- Ajourføre ejerpantebreve
- Levere oplysninger til ejendomsmæglere
- Foretage kvartalsvis rapportering efter aftale