AtZ Administration tilbyder traditionel ejendomsadministration af alle typer ejendomme i Danmark.

Vi lægger vægt på ordentlighed og nærhed:
Professionel og ordentlig administration af ejendomme. Grundighed i løsning af opgaver, overholdelse af gældende lovgivning, standarter og overholdelse af etiske normer er et must i vores daglige arbejde.

Vores ydelser bliver skræddersyet efter vores kunders behov, og kan som udgangspunkt omfatte følgende:

  • Udarbejdelse af årsrapporter og klargøring af regnskabsmateriale til revision
  • Bogføring iht. gældende regnskabs- og bogføringslovgivning, herunder også den løbende indarbejdning af ejendommenes bogføring i årsrapporterne.
  • Budgettering herunder udarbejdelse af drifts-, balance- og likviditetsbudget
  • Udsendelse af rapportering til bestyrelse og ejerne samt andre interessenter
  • Sørge for betalinger
  • Kontrol og udarbejdelse af løbende lejereguleringer
  • Indkalde og deltage i generalforsamlinger
  • Udføre almindelig kontingentopkrævning i henhold til godkendt budget
  • Foretage regulering af kontingentopkrævning
  • Opkræve antennebidrag samt regulere dette en gang årligt
  • Udarbejde data til målerfirma til brug for udarbejdelse af varmeregnska
  • Udarbejde data til målerfirma til brug for udarbejdelse af vandregnskab
  • Iværksætte rykkerprocedure efter aftale med bestyrelsen
  • Registrere ejerskifter
  • Behandling af forsikringssager
  • Bestille nødvendige reparationsarbejder efter aftale med bestyrelsen
  • Administrere viceværten, herunder foretage lønafregninger
  • Ajourføre ejerpantebreve
  • Levere oplysninger til ejendomsmæglere
  • Foretage kvartalsvis rapportering efter aftale

For en nærmere dialog omkring vores ydelser inden for administration, aftaler vi gerne et møde.

Del denne side:
Scroll to top